Αρχή της Σωτηρίας της ψυχής μας είναι η ομολογία των αμαρτιών μας*

Όπως στις σωματικές αρρώστιες με το πρώτο σύμπτωμα τρέχουμε στο γιατρό έτσι και με τις αμαρτίες δεν πρέπει να τις αφήνουμε να γίνονται χρόνιες παθήσεις*

Η ομολογία των αμαρτιών μας πρέπει να γίνεται με συντριβή και από καρδιά που θρηνεί για την πτώση και θλίβεται γιατί ανέτρεψε το θέλημα του Θεού με την παρακοή της