Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) έχασε επικοινωνία με την διαστημοσυσκευή «Σκιαπαρέλι» (Schiaparelli), λίγο πριν την προγραμματισμένη της προσεδάφιση στον Άρη σήμερα, με τους επιστήμονες να τονίζουν πως η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί καλό σημάδι. Τόνισαν όμως ότι είναι πολύ νωρίς για να εγκαταλείψουν την διαστημοσυσκευή.